dinsdag 13 januari 2015

Trailer time! 60 seconds of world disasters in video gaming

Nou, hier een trailer van de blog. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Met beelden heb ik een compilatie gemaakt welke de sfeer moet weergeven waarin ik blog. Heb je op of aanmerkingen, ik hoor het graag. Zet het geluid lekker hard, er zit een lekkere soundtrack onder.




Ik probeer in de video parallellen te trekken tussen het prille begin van de videogame industrie toto nu. Het is wezenlijk nooit anders geweest, de grafische en technologische ontwikkelingen hebben dit enkel zo doen lijken. De meeste elementen die ik besproken heb komen in de video naar voren. De dreiging van het opkomende terrorisme en de voorbereidingen die het treft om te trainen tot de realiteit van de terreurdaad in Parijs van vorige week. Een verschrikkelijke gebeurtenis.

Games komen steeds dichterbij, scenes in GTA waar mensen worden vermoord of afgebeeld op een bepaalde manier leiden al tot politieke debatten, echter, de kern van spellen is nooit anders geweest. Deze zijn altijd gebaseerd gewees top liefde, haat en oorlog. Het conflict boeit ons, sex ook, lust ook, we kijken, lezen en spelen er graag mee. We zitten op het randje en grenzen vervagen tussen goed en kwaad. Lastige pubers zijn nu in staat vanaf een zolderkamer een land plat te leggen en doen mee in het offensief tegen Isis en Al-qaida. 


LetÅ› fight the bastards with this 60seconds of world disasters in video gaming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten